Leave a Comment

Wanita Maut Dibaham Singa Ketika Melakukan Hubungan Seks











Kawasan hutan di Afrika Selatan sering menjadi tumpuan pelancong tetapi dipenuhi haiwan liar yang ganas. - Foto hiasan





Harare: Seorang wanita maut dibaham singa ketika mengadakan hubungan seks dengan teman lelakinya di sebuah kawasan hutan di Zimbabwe, menurut laporan.

Kekasihnya berjaya melarikan diri dalam keadaan bogel.
Sharai Mawera meninggal dunia kelmarin selepas haiwan liar itu menerkamnya ketika mangsa menikmati saat romantik dalam hutan bersama pasangannya yang tidak dinamakan.

Laman web berita My Zimbabwe melaporkan, singa menyerang pasangan itu di satu kawasan terpencil dalam hutan berhampiran bandar Kariba.

Teman lelaki Mawera, yang tidak dikenal pasti, dipercayai melompat dan lari dalam keadaan bogel ketika haiwan itu menyerang.

Sumber memberitahu wanita berkenaan mati di tempat kejadian.

Malang sekali wanita itu dibaham sehingga mati oleh singa tetapi teman lelakinya berjaya menyelamatkan diri dalam keadaan bogel, kata sumber.
Rakan pasangan berkenaan memberitahu My Zimbabwe dia bekerja di sebuah pasar tempatan dan pasangannya ialah nelayan.

Lelaki itu nelayan dan dia kerap bertemu teman wanitanya di tempat yang sama. Mereka melakukan hubungan seks ketika kejadian. Singa datang dari belakang dan mengaum.



Berjaya melarikan diri

Teman lelakinya berjaya melarikan diri sebelum berhenti pada jarak agak jauh dan menyaksikan kekasihnya diserang. Dia kemudian segera berlari ke jalan raya meminta bantuan, kata rakan pasangan itu.

My Zimbabwe melaporkan lelaki terbabit berjaya mendapatkan bantuan. Polis dan renjer bersenjata dari Pihak Berkuasa Pengurusan Hidupan Liar dan Taman Zimbabwe bergegas ke tempat kejadian.

Berlumuran darah

Sumber berkata: Polis dan pegawai ke tempat kejadian dan melepaskan satu das tembakan. Wanita berkenaan sudah pun meninggal dunia. Mayatnya berlumuran darah. Leher dan perutnya sudah dibaham.
  


Renjer melancarkan usaha memburu singa itu berkenaan tragedi yang berkemungkinan turut sama mungkin membunuh seorang lelaki hujung minggu lalu.

Mayat mangsa ditemui kelmarin di pinggir bandar itu, berhampiran sungai Zambezi.
Polis percaya mangsa dibaham singa ketika berjalan pulang dari kelab malam.

Akhbar Herald melaporkan pegawai percaya hakikat wanita yang terbunuh kelmarin dibaham, bukan dimakan menunjukkan singa sama mungkin melakukan kedua-dua serangan dan putus selera selepas memakan sebahagian mangsa pertama.

AGENSI

0 comments:

Post a Comment